Passar més de la gent
Bona nit! Semblarà una pregunta tonta però m’agradaria que em donessiu algun consell per passar mes de la gent, no esta pendent del movil a que em respongui x persona, pensar en x persona... concretament em passa amb una persona amb la que tinc algo informal. Ell passa bastant de tot i ademes mira poc el movil i respon llavors cada molt i jo segueixo pensant en ell i estant pendent d’ell.. alguna recomanacio per passar mes i viure mes la meva vida com fa ell? Segur que ho gaudiria mes.
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
Ens demanes una cosa complicada... perquè molt sovint aquesta actitud depèn del caràcter de cadascú. Hi ha persones més patidores i d'altres que actuen amb més passotisme i individualisme.
Potser no podràs evitar pensar-hi, però sí que et pots marcar alguns objectius a l'hora de comprovar el mòbil. Per ex: fins que no acabi "x" no miraré el mòbil / no comprovaré les últimes connexions / esperaré a demà a parlar-hi /
L'important és que posis el focus en tu. Quan notis que els teus pensaments porten massa estona enfocant-lo, redirigeix l'atenció i posa el focus en tu: què necessites? què vols? Què et ve de gust? i centrar-te en el teu propi benestar.
Aconseguir aquest equilibri entre atenció als altres i a una mateixa és qüestió de pràctica. Així que ara toca entrenar aquesta habilitat!!
Una abraçada!