Un o l'altre
Holiis! com aneu??
Vull explicar-vos com estic.
Al principi del confinament vaig posar-me a parlar amb un noi i estàvem molt bé, parlàvem tot el dia i bé, també teniem converses hot i això. Vam deixar de parlar, i cap al final de la quarantena vam tornar a parlar. El cas es que crec que m'agrada, però ara te parella. Tarda molt a contestar i tot però diu que m'estima i vol estar amb mi però repeteixo, té parella. Jo li agradava i ara m'agrada. El cas es que té 19 anys. I jo 14 (aquest any 15 i ell ja els ha fet els 19)
Avui en dia es nota molt la diferència i ja es major d'edat i per afegir viu lluny (40 km). Alguna solució? Si hi ha de ser un oblida'l, digueu'm-ho i ho intentaré però necessito que em dieu el què penseu.
Llavors volia dir-vos que també estic parlant des de fa un mes amb un altre noi i aquest té 21 anys. Aquest si que viu al mateix poble que jo. No sé si m'agrada però em té el cap menjat hhaha si, es molt trist, m'hi porto 6 anys. Dic el mateix, si hi ha de ser un oblida'l, digueu'm-ho i ho intentaré però necessito que em dieu el què penseu.
Que quedi clar que en cap dels dos m'he sentit abusada i ho he fet per gust i ganes. Hem tingut converses interessants. Tampoc m'han amassat de res. (per si ho dubtàveu)
Per acabar un noi de dos anys més que jo, vol liar-se amb mi i jo no sé si vull, i està obsessionat amb mi, no sé què fer.
Sí, no em faig amb cap més noi.
Per últim aquest últim mes m'he liat dues vegades amb la meva millor amiga i m'ha agradat.
Moltes gràcies. Necessito que em dieu el què perquè el meu cap explotarà de tant pensar amb tot.
Laia Sala

Hola!
Tens el cap fet un embolic! ;)
A veure si ho desfem una mica...
• El noi que té parella. TÉ PARELLA! Ell ja ha escollit, per tant... millor oblidar-se'n
• El noi de 21 anys. La diferència d'edat és important i, sobretot l'etapa vital que esteu. Tu estàs estudiant i ell ja està pensant en estudis superiors, viure sol, cotxe, sortir de festa, treballar... No és bona idea. A més, la diferència d'edat és prou important com perquè sigui considerat un delicte (per part seva, ja que no és necessari que hi hagi un abús explícit, La diferència d'edat en sí ja és un abús). Així que... fora problemes!
• El noi de dos anys més que tu. Si a tu no t'agrada ni t'atrau... per què embolicar-s'hi?
• La teva millor amiga. Us heu liat i a tu t'ha agradat. Si t'has sentit còmode i et ve de gust estar amb ella.... endavant, no?
Esperem haver sigut prou clares (tal i com ens demanaves)
Una abraçada