Corbada
Hola ja fa mes de un any que tinc un hombro cap a un costat mes que l'altre ja he anat al hospital dos cops el ultim em van dir que havia baixat deu graus i que no calia que tornes més, pero el problema es que abans anava al ostopeda i ara no. Segueixo fent els exercisis que em va dir el ostopeda pero encara la tinc encorbada. Que creieu que hauria de fer perque hi ha dies que em fa mal la intento ficar recta amb una cosa que em van donar o sense pero em canso. Que creieu que hauria de fer? Ja li he dit els meus pares nomes han dit que la fiqui recta.
Laia Reventós

Hola bonica!
Primer de tot, moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa.
Malauradament nosaltres no et podem ajudar en aquest tema ja que som psicòlogues i no osteòpates.
Pel que m'expliques però,  sembla que l'hombro va millorant de postura i que l'osteòpata et va recomanar fer uns exercicis. Tot el tema d'osteopatia i postures corporals tarda bastant temps en corregir-se / solucionar-se, pel que cal que tinguis paciència i facis tot alló que el metge et va dir. I és normal que alguns exercicis i el posar-te recta et cansi e inclús et faci una mica de mal....ja veuràs com poc a poc va millorant.
I com a última opció, si passa molt de temps i no notes canvis, et recomano que parlis amb els teus pares tranquil-lament i si cal busqueu una segona opinió en un altre especialista del tema.
Espero haver ajudat!
Fins aviat!
Neus Colell