Granets, punts negres...
Ns per on començar... Aquest any acabo d'acabar 2n d'Eso, i tinc la sensació de tenir la cara com una merda, perquè tinc moltíssims punts negres, osigui però molts en el nas, les galtes, la barbeta, el front, fins i tot al voltant del llavi tinc punts negres. I no sé què fer ja per treure'ls, he provat de TOT tipus de mascarilles i PRODUCTES, i res. L'altre dia li vaig dir a la meva mare que ja estava farta de sempre posar-me coses per que s'em treiessin i li vaig preguntar que si podíem anar al dermatoleg perquè em digui que es el millor que puc fer, però no em vol portar perquè diu que és totalment normal i que ens arrisquem a agafar el corona virus si hi anem.
I a part de punts negres també tinc granets, alguns grans altres molt petits però hi han tants que sembla que tingui la cara fatal.
I entre tot això dels grans i els punts negres fan que tingui la pell de la cara
fatal.
Ara que ja he explicat la meva situació em preguntava si em podríeu recomanar fer alguna cosa per això dels punts negres i els granets.
Gràcies!
Laia Reventós

Hola guapa :)!
Moltes gràcies per contactar-nos i per confiar en nosaltres! Ens comentes que estàs preocupada perquè tens molts punts negres a la cara, i que malgrat haver intentat tot tipus de mascarilles i productes no desapareixen.
Pensa que actualment estàs en fase de creixement i el cos està fent canvis constantment, també a nivell hormonal. Aquests canvis a nivell hormonal solen ser els causants de l'acnè (punts negres, granets, pell greixosa, etc).
El meu consell es que abans d'anar probant productes i mascaretes desconeguts (que pot ser que empitjorin la pell) parlis tranquil·lament amb la teva mare i li expliquis com et sents i que si siusplau et pot acompanyar al dermatòleg. Avui dia les mesures d'higiene i anti-covid estan molt implementades i no hauria de passar res per anar a una consulta amb dia i hora reservats, sempre que respecteu aquestes mesures.
Com a consell del dia a dia és important que mantinguis una alimentació equilibrada amb una bona hidratació (1,5L /dia) , una bona higiene facial i que intentis no rebentar els granets ni punts negres perquè empitjoren la pell i poden quedar marques. I sobretot el més important de tot és no oblidar que tots tenim complexos ( aspectes que no ens acaben d'agradar o ens fan sentir incòmodes) i és fundamental que ens acceptem i valorem tal com som. I en el teu cas, l'acnè gairebé sempre va associat al canvi hormonal i desapareix amb l'edat , i en els casos que no, hi ha molts tractaments (sempre supervisats per dermatòlegs) que tracten aquest problema i busquen solucions.
Espero haver ajudat!
Fins la próxima!
Neus Colell