No parlo
Tinc un problema quan vaig amb el meu grup d'amics mai parlo pq no se de q parlar, ni se contestar a frases sense q sigui una pregunta.
M'agradaria solucionar aquest problema ja q com q no parlo ells no em parlen i fan plans ells i després m'ho diuen a mi. Vull dir no fan plans amb mi i decidim l'hora, sino q ho decideixen tot ells/es
Laia Sala

Hola!
Doncs aquí ets tu qui podria posar-se petits reptes per anar agafant confiança dins el grup. Per exemple:
- Començar una conversa
- Proposar un pla per fer conjuntament
- Demanar un canvi en l'hora que heu quedat
- Tenir converses a soles amb diferents persones del grup (potser en petit comitè estàs més còmode)
- I començar a posar paraules al que et passa: "Ostres, no m'ho havia plantejat mai..." "encara no en tinc una idea feta", "doncs no ho sé", "necessito informar-me millor i escoltar més opinions". No sempre hem de tenir una opinió de tot, tenim dret a dubtar i no saber què pensar. No ho oblidis ;)
Mica en mica veuràs que et sentiràs més segur i podràs augmentar els teus minuts d'intervenció dins el grup.
Una abraçada!