Noiiiiii
Hola, una pregunta, fins a quina edat es pot fer consultes?...
A veure, la meva consulta és que... M'agrada un noi que en setembre ens tornarem a veure, però ara estem de vacances. A vegades parlem molt per whats però a vegades passen setmanes i no em diu res. Ens vam dir que ens agrdavem mútuament i em va dir que havia de ser pacient amb ell. Els 2 tenim problemes de salut mental, trastorns mentals i tal. Haviem dit aquest estiu d'anar en un hotel a la platja una nit...però és que de tot el mes d'agost no m'ha dit res.. i m'ha sentat fatal... Quan parlavem bé i tal em demanava fotos pujaded de to i al principi no em semblava bé, però li vaig acabar enviant. No se'm veu res però quasi i són provocatives crec. No entenc pq no em diu res...ptser ha tingut una recaiguda pq mai el veig connectat però ja és el 2n cop que m ho fa.. i el 1r cop va ser pq va tenir una recaiguda.
Nse què fer.. a mi tmpoc em va molt bé tot això però jo el vull...
Laia Sala

Hola!
Les consultes estan adreçades a adolescents i persones joves, així que si entres en aquest col·lectiu, benvinguda!
La situació que expliques és un pèl complicada perquè no sabem exactament què li ha passat a aquest noi. Pel que expliques (i per l'experiència que tens) podria ser que hagues patit una recaiguda i per això no s'ha connectat.
Aquestes són les seves circumstàncies, però tu també has de decidir si aquesta situació t'ajuda i t'aporta benestar o al contrari. A vegades allò que volem no és el que ens va millor, i d'altres vegades sí. Nosaltres no t'ho podem dir. Has de valorar-ho tu. Potser ara no és el moment i més endavant, quan tots dos estigueu més tranquils podreu reprendre aquesta relació...
Una abraçada!
Ves-nos informant,