Aquest any faré batxillerat amb gent ue hem cau malament
Aquest curs començo bachillerat, se que tindria que estar mes centrada en lo que hem pogui passar amb els estudis, pero la cosa es que al bachillerat que faré hi ha molt poca gent i dona la casualitat de que tots els que hi haurán hem cauen malament. No se que fer respecte amb això, i tampoc m'agradaria fer-me la falsa amb els demés sol per agradar
Estrella Dorca

Hola!
A vegades la creació aleatòria dels grups implica que coincideixes amb persones que no coneixes o que no et cauen del tot bé... així que tens diferents opcions:
• Demanar un canvi d'institut
• Anar a la teva i passar de tots els companys/es, centrar-te únicament en el teu objectiu: estudiar
• Donar una oportunitat a les persones que no coneixes i intentar saber més d'elles
• Donar una oportunitat a les persones que coneixes i que no et cauen bé fins ara. Descobrir quines coses teniu en comú (d'entrada el batxillerat que heu escollit, no?).
Davant les adversitats podem fer dues coses:
• enfadar-nos i quedar-nos encallats en la queixa, en el malestar i en la ràbia.
• o bé, acceptar la situació, relativitzar-la i intentar buscar l'aprenentatge que en podem fer.
Una abraçada !!