Falta de sexe
Som un matrimoni amb dos fills, la meva dona desde fa anys sembla que no vulgui tenir relacions sexuals, ja que no les tenim regularment, nomes un cop cada mes i mig o dos, he parlat amb ella moltes vegades sobre la necessitat que tinc del que considero hauria de ser mes regular (minim de 15 dies) per no hi ha manera... aquest fet em posa de molt mal humor i em distancia d’ella, pateix depresions i creu que la medicina es l’unic que l’ajuda i jo considero que hi ha factors externs que tambe la poden ajudar, crec que el sexe la podria ajudar, no se com solucionar aquest tema perque ella tampoc en vol sentir a parlar, gracies
Helena Angel

Hola,
Gràcies per contactar amb nosaltres. La nostra recomanació és que pugueu demanar ajuda professional ja que aquest canal és per a poder donar suport i resoldre dubtes sobre sexualitat a les persones adolescents. Pel que ens comentes hi ha factors força importants que poden estar afectant a que les vostres relacions sexuals no siguin satisfactòries, a la relació de parella i al malestar personal d'ambdós (de fet comentes que la teva dona pateix de depressió).
De totes maneres t'animaríem a poder valorar més la qualitat de les relacions sexuals, més que no pas la quantitat. La pressió i el desig sexual no funcionen.
Salutacions!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com