autoestima i parella
Boness, Últimament el meu novio em proposa de veure fotos de persones que coneixem (no d’amigues properes, sinó companyes d’insti que teníem) per així tocar-nos els dos, i a mi no em mola gaire això ja que mai m’agradat utilitzar fotos de gent que conec per tocar-me, i a més no m’excita (preferiria veure vídeos pujats de to de gent que no conec) però a ell si. Li he dit que millor no mirar-ho, ho ha comprès però a la vegada aquest tema m’ha baixat bastant la autoestima perquè penso que no soc suficient i que vol mirar altres perquè li he deixat d’atraure o alguna cosa, pel que diu li agrado i tal però m’agradaria que em mires més quan ell es toca i no dependre tant de persones externes. Suposo que es normal que els nois mirin a altres noies, però em fa emparanoiar de si vol enganyarme o ho ha fet. És normal que ell vulgui fer això o m’hauria de preocupar? Gràciies
Laia Sala

Hola!
Les fantasies sexuals són aixó: fantasies. I no vol dir que les vulguin portar a terme. Tots tenim el nostre ventall de fantasies sexuals i és important alimentar-lo ;) Ell t'ha compartit la seva fantasia i a tu no t'agrada i t'ho respecta. Fantàstic!! Això és una bona comunicació sexual.
Ara a et toca a tu, si et ve de gust, compartir amb ell alguna de les teves fantasies eròtiques o fer-li alguna proposta diferent pujada de to... A través de la conversa anireu trobant punts de conexió entre vosaltres ;)
Reconeix les teves inseguretats i dona'ls el valor que realment tenen. Hi ha algun indici que ell vulgui estar amb una altra persona? O són les teves pors?
També és veritat que un dels mites de l'amor romàntic és que només tenim ulls per la nostra parella.... i això no és ben bé així. La nostra biblioteca eròtica pot estar plena de persones diferents, de jocs, d'experiències, de somnis.... però en la realitat, en aquest moment, escollir tenir relacions amb una persona concreta (o més d'una si és el cas d'una relació oberta)
Esperem haver-te tranquil·litzat una mica ;)
Una abraçada!