Tinc 17 anys i encara no he tingut el meu primer petó
Hola! Tinc 17 anys i a finals d’aquest any faré 18, he parlat amb molts nois amorosament però mai he arribat a quedar amb ells perque veig que només volen sexe i jo sóc més verge que l’oli d’oliva verge extra. També em sento condicionada amb el meu cos, no considero que estigui grassa però no estic prima i el meu cos té forma, em fa por no arribar a agradar a ningú. Em podrieu donar algun consell de com he de fer els petons si us plau.
Helena Angel

Hola,
Estem segures que el teu cos és meravellós tal i com és, estima't, fes per estimar-te, el teu cos no farà que algú es fixi o no en tu o et valori més o menys. Tens molts altres valors que perduraran més temps que et teu cos, que serà canviant al llarg del teu desenvolupament.
Pel que fa als petons, deixa't sentir, deixa't portar, els petons són com un ball, tu fas un moviment i la'ltre el segueix. Fes petons als llavis de l'altres, acarona amb la teva llengua la seva, i ves seguint el seu moviment igual que l'altre seguirà el teu.
Ningú sap com funcionen les coses les rimeres vegades, dona't temps per aprendre i no et pressionis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenangel.com
">www.helenangel.com