orgasme
Hola! La cuestió es que no arribo a l'orgasme ni amb penetració ni amb masturbació. M'he observat, he mirat els vídeos que heu recomanat però no hi ha manera. Quan em masturbo si que hi ha un punt en el que ja no puc mes però no és cap orgasme. No estic obsessionada en arribar-hi ni molt menys, simplement si em podeu explicar o donar consell, Merci!
Helena Angel

Hola,
Sovint estem molt pendents d'arribar a l'orgasme i això pot er que aquest no aparegui. L'orgasme és un eecte secundari, en cap cas hauria de ser l'objectiu de les relacions sexuals o de la masturbació. L'objectiu hauria de ser gaudir, passar-ho bé, divertir-se, descobrir, etc... si això passa és més fàcil que com a conseqüència aparegui el plaer i en algún moment es desencadeni l'orgasme. Si no ens centrem en el plaer i ens centrem en "a veure si avui puc, a veure si avui arribo, mai arribo" etc... és fàcil que no arribi perquè hauràs deixat d'estar centrada en el moment i centrar-te en allò que no excita.
Si veur que tot i així no ho aconsegueixes, potser també estaria bé fer una valoració del sòl pèlvic amb una fisioterapeuta especialitzada, ja que a vegades pot afectar.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com