estic farta de tot
No sé si us enrecordeu de mi i probablament pensareu que sóc mot pesada però es que aixó em supera. Soc la noia de 15 anys que es va pillar d'un socorrista i tal, estic farta de que cada vegada que em pillo d'algú, només em vulgui per una nit o per passar el temps. Jo realment quan algú m'agrada molt faig el possible per que vagi endevant. Per exemple, aquest socorrista d'aquasplash, no es pot imaginar el que he fet per ell. He deixat la meva parella perquè no podía seguir enganyant-lo, he escrit pel 7 adolescents descriuen al seu crush i per sort l'han pujat, ell pels comentaris ha posat que jo també el vaig atreure però tenía parella. Sé que ell no vol res amb mi i ho entenc però no sé... aquest és un petit exemple de tot. Potser em direu oblida't d'ell, no és l'adecuat, però no puc. D'aquí poc tornaré allà i no sé que dir-li, no sé com reaccionar no sé si hauría d'ignorar-lo perquè ell a mi literalment m'ha ignorat en els comentaris. No sé que fer i es aquí la meva pregunta: Què hauría de fer una vegada estic allà amb ell? Està clar que ell no vol res amb mi però sempre cap una possibilitat de que sí perquè de certa manera ell també em buscava per retrobar-me... No ho sé...
Laia Sala

Hola!
Recordem la teva consulta! I veiem que us he trobat d'alguna manera.
Però ell ja t'ha explicat la seva situació... per tant, d'alguna manera ja ha pres una decisió: Quedar-se amb la seva parella. Sabem que fa mal, però de veritat vols estar esperant a veure si canvia d'opinió?
Què fer quan estiguis allà? Doncs el sentit comú ens diu que hauries d'intentar no coincidir amb ell. Per evitar fer-te il·lusions o malinterpretar algunes mirades o gestos... Sovint a les persones els agrada atraure als altres, de manera que es juga amb les mirades i els somriures per mantenir l'atracció, tot i que realment no hi hagi cap intenció de seguir amb el flirteig.
Si ell vulgués alguna cosa amb tu, ja t'ho hauria fet saber, així que... passa d'ell i col·loca'l en un lloc on no et faci gaire mal: "un crush d'estiu".
Una abraçada!