Estic perduda
E sentit a molta gent parlar de la masturbació però no sé què és ni com és fa, i no ho vull buscar al YouTube per por A trobar videos traumatics si hem pogesiu explicar com es fa per masturbarse hem faríeu un gran favor
Gràcies
Helena Angel

Hola,
La masturbació és la forma que tenim les persones de conèixer i explorar el nostre plaer i el nostre cos. En el cas de la masturbació en un cos amb vulva, és important en primer lloc, que et puguis explorar a nivell visual, que puguis mirar-te amb un mirall, que puguis conèixer com són a la vista, que ubiquis cada una de les zones de la teva vulva i que localitzis el clítoris.
Després podem començar a explorar-nos a nivell tàctil. Acaronant cada zona, jugant amb diferents ritmes i pressions, etc...
T'adjuntem un vídeo que pot ajudar-te a aprendre diferents formes d'estimular-te. No és un vídeo gens traumàtic, està fet per unes estudiants d'infermeria i és amb una maqueta d'uns genitals amb vulva:
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com