Odio la meva cara
Hola Bones vinc a dir una cosa. Odio molt la meva cara i de tant en tant magafen com enfados amb mi mateixa perque osigui a mi el meu cos magrade pero noto que amb la meva cara no pegue gens. Osigui a ver, tinc un Munt de taques i grans a les galtes (taques no de pigues, sino com si fos acné) despres odio el meu nas, Mel vui operar pero no me deixaran, quan me fan fotos es molt depriment la sensacio de veuret lletja a totes i dir que sí que magraden quan no. Tambe, he portat braquets i mhan quedat les dents perfectes, pero de qué serveix tenir una bona dentadura quan el somriure i la cara en si quan somrius es una merda i es lletjisim de veure, tinc les celles horribles i tinc una mica de entrecella, tinc molts poros,etc Magradaria tenir una cara com les altres noies i porto desde la quarentena ralladisima. Porto ulleres i me les vull treure i posarme lentilles pero abans mhauria de operar el nas perque sense ulleres se veu encara mes gran. Enfin que estic frustradisima pero a la vegada no em vec amb les forces de Fer coses per pujar lautoestima( com Ferme tractaments antiacne, anar a la pelu a Ferme les celles, Ferme mascaretes antiporos,mentalitzarme de que estic bona, probar algún tipus de maquillatge, etc) no tinc la suficient motivació perque ya se per adelantant que no funcionara, estic farta, totes son guapísimes menos yo, i últimament ploro molt. Nose que fer
Judit Àvila

Bon dia guapaa!
Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et
preocupaa! Ens expliques que
no t’agrada la teva cara, que et fa sentir
insegura i que t’has frustrat.  Però, ens
has consultat. I, això, demostra que en el fons encara no t’has rendit.
M’has fet un
llistat de les coses que no t’agraden del teu físic, i m’agrada que tu mateixa
t’hagis adonat que totes tenen solució, però que el que passa és que estàs
cansada i que et sents frustrada. Pensa, que moltes de les coses que m’has dit
formen part de l’edat, i que el nostre cos continua canviant al llarg de la
nostra vida. Segurament, molts d’aquets aspectes que no t’agraden seran passatgers.
Estàs passant
un moment de la teva vida de molts CANVIS. I, els canvis mai ens han sigut
fàcils. T’està canviant el cos i això afecta a la imatge i també por afectar la
teva autoestima. T’estàs plantejant moltes coses noves sobre la teva identitat
i tens les emocions a flor de pell. I, les emocions, a vegades poden jugar-nos males
passades. Els dies que estem més cansats, tristos, avorrits o desanimats
afecten a la nostra autoestima. Quan ens mirem al mirall els nostres complexos
s’accentuen i ens costa més intentar mirar-nos d’una forma positiva.  El
més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!!
M’he fixat que
dius que t’agradaria ser com les altres noies. Se que és inevitable que et
comparis amb els teus companys/es, tots ho fem, ens comparem constantment.
Però, moltes vegades ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats
perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjor. Hem
d’aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens
facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix.
Fixar-te amb TU fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que
t’agradaria seguir millorant.
Fins la
pròxima!!