Penetració
Porto una mica més d'un any amb la meva parella. Som persones sexualment bastant actives. Portem uns 6 mesos intentant la penetració, però el penis del meu xicot no m'entra a la vagina. Hem utilitzat lubricant, tant ell com jo intentem introduir més d'un dit i sembla funcionar fins a dos amb el dit petit. M'agradaria obtenir algun consell, ja que per mi és difícil i termino pero ratllar-me bastant.
Gràcies, espero una resposta d'hora
Helena Angel

Hola,
Disculpa, responem amb la màxima rapidesa que podem. No sabem si tu sola has aconseguit en algún moment explorar-te, mirar-te amb un mirall, localitzar l'entrada de la vagina i introduir-te un dit... és important que et coneguis bé per a poder detectar què pot estar passant.
No sabem tampoc si et fa mal quan ho intenteu o si és a ell a qui se li baixa l'erecció i per això no podeu aconseguir la penetració.
Si et fa mal, et molesta o no saps si pot ser un tema físic, et recomanem consultar-ho amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària, o amb la ginecòloga. Si et diuen que tot esta bé també podries buscar a una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià per a poder  valorar l'estat de la musculatura pèlvica.
Ara bé, si no entra perquè a ell se li baixa l'erecció, hauríem de veure què li passa a ell, com es sent, què el fa sentir pressionat, què li fa por, en què pensa, i com es sent, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com