un noi especial
holaa!el germà gran d'una amiga em fa una mica de tilín pero no tenim cap mena de contacte i magradaria poder intentar parlar una mica mes pero no se com pk ell casi no vol parlar... k faig?
InterPersonal

Hola!! Home, si ell no vol parlar amb tu, no vols dir que això ja vol dir alguna cosa? Ja sé què és dur sentir-ho, però potser no li interesses... i val més que ho vegis ara que només et fa tilin que més endavant que potser ja estaries ben pillada, no? Mira, el meu consell és que no hi perdis el temps amb nois a qui no els interesses i que dediquis tot el teu temps i esforç als que si que els hi agrades, no et sembla??
Ah! I pensa que sol passar que els germans grans de les nostres amigues ens agradin!! Però tampoc vol dir que sempre surti bé, per tant disfruta les vistes i no t'encaparris a aconseguir més. No creus??
Sort!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat