No em trobo el clítoris
Hola, avui m’he masturbat per primer cop, i sincerament no m’ha donat plaer, per començar no em trobo el clítoris i no se on està exactament, em mateix em passa amb el punt G, i no se com tocar-me.
Mariona Busto

Hola,
És habitual que el primer cop que comencem a experimentar amb el nostre cos i la nostra sexualitat no sentim molt plaer. De mica en mica, aniràs descobrint què t'agrada, com t'agrada estimular-te, a on t'agrada tocar-te, etc. No oblidem però que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, a part de donar-nos una estimulació correcta, és important que els nostres pensaments estiguin connectats i centrats amb allò que estem fent. Les fantasies i els pensaments eròtics poden potenciar la nostra excitació i plaer.
Et recomanem que agafis un mirall i observis amb deteniment la teva vulva i totes les seves parts. Si busques per internet l'anatomia de la vulva, fàcilment trobaràs imatges amb fletxes on especifica el nom de cada part, així et pot resultar més fàcil localitzar cada part. Veuràs que el clítoris està ubicat a la part superior, hauràs d'apartar els llavis amb els dits per veure'l bé.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto