Confusió
Em dic Jaume,
m'agrada una noia desde fa dos anys, però m'he adonat de que lo nostre és imposible. He intentat olvidar-la, i si, ho he aconseguit. Però el problema d'ara es que m'agrada la noia que tinc al costat a classe, tenim una personalitat semblant i ens portem molt bé, per ara som amics. Però també m'agrada una noia amb la que no parlo gaire (només per whats), però tenim moltes coses en comú, crec que podriem ser una bona parella.
Ajudeume! :)
InterPersonal

Hola Jaume!!! Gràcies per escriure!!!
Què millor que tenir opcions per triar!! No tenir-ne no és tan bo... Bé, jo sempre dic el mateix en aquests casos. T'has de preguntar el següent: a quina trobarè més a faltar si la deixo perdre? És important que et puguis respondre aquesta pregunta abans de decidir res. I per altra banda, pensa també amb quina d'elles estaries millor, et faria més feliç, vaja. Penso que l'amistat que tens amb una d'ella és una bona senyal, però això no sempre és definitiu, o sigui que sigues prudent i suspesa bé les teves opcions. No tinguis presa, el temps t'ajudarà tambè, si vols còrrer, potser que t'etivoquis.
Ànims!!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat