sisplau et necessito
Holaa
doncs el cas és que m'agrada un noi de 4t i jo vaig a 2n, un dia vam estar parlant, i un altre dia em va demanar lio, però es veu que no va ser ell i vaig passar a tindre molta vergonya devant seu.
però es que abans de tot aixo els seus amics em deien coses d'ell i aixó.
Jo em moro per sortir amb ell pero no se com començar algo..
moltissimes gracies <3
InterPersonal

Hola!!!
aquestes coses sempre costen molt al principi, a tu i gairebé a mig món!! Però el que jo faria abans de fer res és assegurar-me que ell senti el mateix que tu. I no escoltis als seus amics, només ho sabràs segur si li ho preguntes a ell. Hi ha diferents maneres, si parleu pel watts, és més fàcil que puguis llançar-li indirectes a veure com reacciona, i si us veieu per l'insti fixa't també si es mostra vergonyòs amb tu, si et sonriu, aquestes coses. De totes maneres abans de llençar-t'hi fes aquestes coses que et dic per saber més o menys què sent ell.
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat