Sexe sense preservatiu
Hola... tinc un problema bastant gros. Avui un noi que estem de lio i jo hem follat sense preservatiu i s'ha corregut dues vegades (fora de mi), però tinc por de quedar-me embarassada als 15, que tinc ara. El que passa és que avui mateix em trobo malament d'estómac. Podria ser una senyal o simplement pot ser un petit mareig?
Laura Centellas

Hola,
Sempre que hi ha relacions sexuals sense cap mètode anticonceptiu ens exposem al risc d'un embaràs no desitjat. Per tant, encara que l'ejaculació hagi estat fora, no podem dir-te que hi ha risc zero. Pensa que abans d'ejacular s'expulsa el líquid preseminal que pot arrossegar espermatozous que hagin quedat en el conducte i per tant, podria produir-se un embaràs.
Pel que fa als símptomes que comentes, si les relacions sexuals de risc han estat avui, els símptomes, si fossin d'embaràs, encara no els notaries.
El millor és utilitzar algun mètode anticonceptiu, com el preservatiu, que us permetrà gaudir de les vostres relacions sexuals sense haver de patir per embarassos no desitjats i en aquest cas també us protegirà davant de la transmissió d'ITS.
Una abraçada ben fort i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas