dependencia
Hola, tinc parella des de fa 2 anys, hem passat per moments molt complicats i per errors del passat ara estem tenint molts porblemes, pero sento que depenc moltisim emocionalment d'ell i si m'arriba a deeixar em moro no se que fer per arreglar la situacio ell es un ni molt complicat i que quan s'emprenya no enten de raons, es molt toçut pero no vull perdrel que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Doncs potser hauràs de fer un procés de consciència de què t'aporta aquesta relació. Poder valorar quina energia et genera i quina energia et desgasta. A vegades quedem enganxades a relacions que ens desgasten molt, només per la por a perdre aquesta relació. Però realment val la pena estar en una relació que et fa sentir tan insegura?
Si heu passat moments complicats, potser haureu de dedicar uns dies a parlar-ne, a saber com us vau sentir i a demanar a l'altra persona què us falta. Cuidar-se mútuament (implica que ell també t'ha de cuidar) per poder curar totes aquestes ferides.
Però si després d'insistir, segueixes sense sentir-te cuidada i entesa... potser hauràs de prendre una decisió, encara que sigui dolorosa.
Una abraçada
La Laura Centellas