DIVERSES PREGUNTES
Bona tarda, tinc diverses preguntes a realitzar així que les posaré per punts.
1. Quan tinc relacions sexuals amb la meva parella m'ho paso molt bé i ho gaudeixo molt, però m'és impossible arribar a l'orgasme si no em toco jo mateixa el clítoris al mateix temps que practiquem sexe. Com podria fer-ho o quines postures són més recomanables per poder arribar a l'orgasme únicament amb la penetració?
2. Fa un temps vaig llegir que totes les dones teníem la capacitat de dur a terme l'ejaculació femenina. Si aquesta informació és certa, com o amb quines tècniques podria aconseguir-ho?
3. La meva parella té un penis bastant gran i al principi de la penetració sempre em fa mal, tot i que al cap d'uns moments el dolor desapareix (tampoc és un dolor exagerat, però si és molest). Això és normal? Com podria evitar-ho?
Moltes gràcies pel vostre temps! De ben segur m'ajudareu molt :)
Laura Centellas

Hola,
Per a no deixar-nos cap pregunta sense resposta, les copiarem i les respondrem una a una:
És molt difícil que arribis a l'orgasme només amb la penetració, en general, la majoria de persones amb vulva i vagina arriben a l'orgasme a través de l'estimulació externa del clítoris, ja sigui estimulant de forma directe o indirecte. Si fent-ho com ho feu, gaudeixes i arribes a l'orgasme, quin és problema? L'objectiu de les relacions sexuals hauria de ser passar-s'ho bé ;)
L'ejaculació femenina s'aconsegueix estimulant el que es diu Punt G, que no deixa de ser una part interna de les brànques del clítoris. I el moviment per a estimular aquesta zona sería fent el moviment de "vine,vine" introduint el dits dins la vagina i fent el moviment cap a la part ventral, com si volguessis tocar la part interna del teu abdomen. La sensació és similar a fer pipí, per a moltes dones és molt plaent però altres pateixes força pensant que es fan pipí.
No sabem si podria ser degut a alguna contractura de la musculatura pèlvica, potser estaria bé consultar-ho amb una fisioterapeuta de sòl pelvià.
Una abraçáda i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas