Ajuda..
No se que em passa pero ja porto setmanes sense ganes de res. Em quedaria tot el dia tancada a lhabitacio sense veure ni parlar amb ningu. Em venen ganes de plorar a totes hores, i a vegades exploto i ploro moltissim. Vaig cansada tot el dia. No tinc gens de gana, faig moltissim esport a casa per sentirme millor i a vegades mhe provocat el vomit. A casa estan tot el dia discutint, es un caos. Arriba un moment que ho abandonaria tot i desapareixeria...
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens comentes que portes unes setmanes que no et sents massa bé, estàs desanimada, sense ganes de fer res, sense gana...També estàs fent molt d'esport i comentes que alguna vegada t'has provocat el vòmit.
Et felicito per haver estat tant valenta de demanar ajuda, entenc que no és fàcil. Pel que m'expliques ho estàs passant molt malament i a vegades tens ganes de rendir-te i engegar-ho tot... M'alegro que no ho hagis fet. El meu consell és que amb aquesta valentia que demostres, facis un pas més enllà i demanis hora al metge de capçalera perquè et pugui derivar a un professional que pugui fer una valoració per saber exactament què passa. I, així, poder donar-te l'ajuda que necessites.
De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas