AJUDA SIUSPLAU, HOS HO AGRAIRIA MOLT! GRÀCIES!
Hola, aquest missatge ja el vaig enviar però no se'm va respondre.
El que em pasa es que jo ha principis de confinament em vaig enterar que tenia un germà gran i jo sempre havia pensat no tenir-ne. I realment em va impactar, ja que tinc 13 anys, i fins ara no ho sabia!
I el que pasa es que después d'explicar-mo, el tema no ha tornat a sortir. I jo realment el vull coneixer, vull saber com és..... I tinc moltes preguntes, que crec que es normal.
Però jo realment no se com treure el tema per poder-ho aconseguir, perquè el "meu germà" amb els meus pares no es parla(només es fill d'un), i no se si ell te gaire interes en saber de mi.
I no ne'n tinc ni idea de com poder aconsegui treurem els dubtes, coneixe'l..... Perquè amb els meus pares no tinc confiança i a la mínima que trages el tema jo em sentiria molt incomode perquè els meus pares no saben molt de lo que es el diàleg. I jo em sento sola perquè no se amb qui parla del tema ni res.
Laura Centellas

Hola!
Aquí hi ha moltes persones implicades i potser s'haurà de respectar els ritmes de cadascú.
Entenem que tu tinguis curiositat per conèixer aquest germà, però potser abans hauràs de parlar amb els teus pares i explicar-los la teva necessitat. Escolta la seva explicació i valoreu si és possible que el coneguis o no.
Segurament aquest "secret" és una decisió dels adults implicats en aquesta història, pensant que així us estaven protegint. A vegades els pares (o la família) pren decisions que acaben sent un error, però sovint ho fan pensant que és el millor.
Busca algú de la família a qui li puguis preguntar, a veure què et diu i a partir d'aquí ves veient com evoluciona, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas