deerpe:(ajuuda!
hola, mira tinc un problema d'amor i estic molt deprimida... resulta que al setembre a principi de curs vaig coneixer un noi precioos, al principi parlavem moltisim i tontejavem i despres li vaig confesar que em molava. tot va seguir igual de be fins que una amiga va intervindre entre mig i va posar merda. desde aquell dia ja no em parlo tant amb el noi perque ell es va enfadar amb mi, i ara parlem poqussim i hi han vegades que passa de mi cuan el parlo... resulta que ell ara va per una de les meves millors amigues i jo la vaig animar a que surtís amb ell i li vaig prometre que no m'enfadaria per res. en realitat no m'enfadaria perque ami m'aniria molt be per oblidar-me d'ell i per l'altre part estic una mica gelosa. i ara resulta que ell li anava a demanar sortir a la noia pero ell es pensa que jo m'enfadare amb ella i asobre ell sap que ella dira que no nomes per mi... la veritat esque nose que fer! em sento fataal i m'he pasat tot el dia deprimidia pensant en aixo... ajudaa siusplaau gracies!
InterPersonal

Hola!! gràcies per la teva consulta!!
La veritat és que estàs en un embolic!! A veure si puc ajudar-te. El primer que has de fer és ser sincera amb tu mateixa (abans de res) i amb els altres. Deixa't estar de fer nosé què per una amiga o nosé què per un n oi que m'agrada i vull oblidar. A veure, a tu aquest noi t'agrada? Doncs és impossible que l'oblidis per més que vulguis si comença a sortir amb una amiga teva!! el veuràs cada dos per tres i et serà impossible oblidar-lo!! Per tant, primer de tot, pensa què vols tu i mira de fer el que sigui per aconseguir-ho, intentant no ferir a ningú. Amb aquesta amiga teva li has de dir la veritat, i esperar a veure la seva reacció. Però no t'emboliquis, si veus que no tens res a fer-hi, i que aquest noi anirà amb la teva amiga, com a mínim intenta que no et demanin consell a tu i que no t'hi posin pel mig, ja que encara s'embolicarà més la troca.
Per tant, sinceritat i endavant amb el que decideixis!!
Ànims!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat