masturbació
hoola!!
només em masturbo tocant-me el clítoris, ja que quan em faig dits no em dona plaer. La cosa es que quan em toco el clítoris, em dona tan plaer que he de parar i mai acabo, ho he intentat mes d un cop pro mai puc acabar. que puc fer?
gràciees!!!
Laura Centellas

Hola,
És completament lògic que sentis molt més plaer amb l'estimulació del clítoris i no introduint-te els dits dins de la vagina. La zona més que erògena de les persones amb vulva està a la part externa, el clítoris només serveix per experimentar sensacions agradables, però no a totes les noies els agrada l'estimulació directa d'aquest i prefereixen acaronar-lo pels costats, per exemple. Quan sentis que les sensacions són massa intenses, pots provar amb una estimulació menys directe i veure si així no sents que has de parar. No oblidis tampoc que tens tot un cos per ser estimulat! No tinguis pressa, és un procés que requereix entrenament i has d'anar veient i descobrint, de mica en mica, què t'agrada a tu i de quina manera.
Hem de tenir present que el nostre cervell és el gran òrgan sexual. És important que la teva ment estigui connectada amb el que estàs fent, fantasies o pensament que t'ajudin a excitar-se. No et centris únicament en els teus genitals, descobreix quines altres parts del teu cos t'exciten! Vés a poc a poc, amb tranquil·litat i concentra't en gaudir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas