No sé què fer
Hola. Ara mateix estic en una situació on totes les meves amigues i el grup de noies amb les que em moc tenen novio (algunes porten ja un any amb ell, d'altres varios mesos), per tant, ja porto aguantant bastant de temps la situació i fa que em senti una mica apartada... Què puc fer?
InterPersonal

Hola! aquí va el meu consell: DISFRUTA!
Les persones tendim a desitjar el que no tenim, quan estem en parella desitjem la llibertat dels que no en tenen i quan no tenim parella envejem els que si en tenen. Però per què no disfrutes els avantatges de ser soltera? Va, enumerem-ne uns quants:
-ets lliure (per fer el que vulguis, quan vulguis i amb qui vulguis)
-zero discussions, zero malrotllos (no tens amb qui empipar-te, ni de qui tenir gelos!)
-no has d'aguantar cap sogra (uf! no saps de la que et lliures!;))
-tens un mar de peixos per descobrir (tooots per tu, tria i remena!!)
-pots dedicar tot el temps dl món a les teves aficions (no tens que compartir-les)
i moltes i moltes més. Recorda-les!! I si et sents apartada de les teves amigues perquè totes tenen novio, fes noves amigues amb qui sortir i gaudir, ja que no ets la única que no té parella, hi ha molta gent que està com tu i que disfrutarà segur de la teva companyia!!
Va! Intenta mirar la part positiva, perquè la té!!
Marina Marull www.interpersonal.cat