Bon dia, vos volia dir una cosa que em preocupa darrerament
Es tracta de que a aquests darrers mesos m’he tornat un adict a la pornografia i a la masturbació, a la masturbació ja sé que no es dolent però sempre estic calent i tinc ganes de fer l’amor.
No se perque m’han vingut totes aquestes ganes de sobte però em preocupa bastant. No se si es normal o son coses q passen.
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Que a l'adolescència augmenti la nostra curiositat i el nostre desig sexual és molt habitual, així que en aquest sentit pots estar tranquil.
Una addicció al sexe, la pornografia o la masturbació és igual de complicada que qualsevol altra addicció, i no genera satisfacció, en general, ja que la persona pot arribar a deixar de fer coses de la seva rutina diària per tenir sexe o per masturbar-se, per exemple no anar a treballar o a l'institut, deixar de quedar amb els amics, faltar a compromisos, etc... per tenir sexe, mirar porno o masturbar-se. Per tant, és un problema greu! La persona té una pèrdua de control de la conducta i li resulta molt difícil deixar de fer-ho.
Masturbar-se no és quelcom negatiu, però si fer-ho ens genera malestar, tenim sensació de pèrdua de control, no podem parar la conducta quan nostres volem, o ens masturbem per gestionar algun malestar o l'ansietat, aleshores ens hem de preguntar què està passant i  demanar ajuda quan sols no podem aturar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas