Lio
Hola,
Us escric perquè estic una mica preocupada. Tinc 17 anys i encara no m'he liat amb ningú ni un petó, i la majoria d'amigues i amics meus ja ho han fet. La veritat jo tinc moltes ganes de que arribi el moment, pero tinc la sensació de que no m'arriba mai.
Espero la vostra resposta,
Merci.
Laura Centellas

Hola!
Amb el tema dels petons, cadascú va al seu ritme i, sovint, depèn de les persones que es creuen en el nostre camí.
Pel que expliques, sembla que no hi ha hagut cap persona amb qui t'hagis sentit prou còmode per tenir aquest tipus d'intimitat, així que fantàstic! Perquè estàs escollint persones amb qui realment et sents a gust.
Intenta centrar-te aquest estiu, per exemple, en intentar conèixer persones fora del teu entorn. En saber com són, què pensen, quins somnis tenen... i també en explicar com ets tu! Com més oberta estiguis en conèixer els altres, més fàcil et serà detectar aquelles que et causen bon rotllo de les que no ;)
Una abraçada! Gaudeix del que estàs vivint ara també, no posis l'atenció en el futur val?
La Laura Centellas