porno en parella
Holaa, doncs bé, la meva parella vol veure porno quan ho volem fer amb mi, i aquest tema m'està preocupant. He tingut èpoques que no m’ha importat gaire veure’n i d'altres que m’he rallat algo més. Jo sé que en privat en mira molt (jo en canvi no solc mirar-ne). Últimament em ralla bastant el tema però no sé si tan com per deixar-ne de veure.
He pensat amb els contres i pros però està igualat, com a pros:
- Va bé mirar-ho durant els preliminars per així calentar
- Ens ha assegurat bastants orgasmes
- Ajuda a tenir mes ganes de sexe i a tenir mes imaginació. Jo tenia la libido molt baixa i últimament ja no tant
- Ens ajuda a conèixer els gustos que tenim (que per cert coincidim en molts, ens mola mes o menys el mateix tipus de vídeos)
Els contres serien:
- Expectatives altes. Sabem que tot el que surt és fals però encara així; a mi m’autoexigeix molt indirectament (no sòc com elles, no tinc experiència, hi ha coses que no les se etc), i a ell jo sé que li venen ganes de ‘pujar el nivell’ encara que no mho digui.
- Costum a dependre del porno. Pot ser que al final ens acostumem i no sapiguem arribar i disfrutar sense ell
- En el meu cas, deprimir-me per que ell sol tardar moltíssim i amb aquests vídeos tarda molt menys o sembla que disfruti mes, i em dona la sensació de no l’excito.
- Avivar paranoies de que no li atraic o de que no sé follar. La veritat algunes de les coses que fem duran l’acte no sentim gaire plaer, i solem ser molt diferents al llit. Ens preguntem a vegades que ens agrada però encara així no aconsegueixo donarli molt plaer.
Creieu q és beneficiós? Ens perjudicarà? Que puc fer per no tenir aquestes rallades? Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Creiem que la resposta a la teva pregunta tu mateixa te la vas responent en el teu llistat de pros i contres. Només que a un dels dos no li vingui de gust fer-ho d'aquesta manera, s'ha de respectar i millor no incloure-ho en el joc sexual.
Apuntes diferents motius que en lloc d'ajudar-vos, estan afectant les vostres relacions sexuals i a la vostra autoestima sexual (especialment la teva). Com bé dius, les pel·lícules pornogràfiques són pelis de ficció, això vol dir que el que s'hi veu no s'ajusta massa (per no dir gens) a la realitat que vivim. L'objectiu d'aquestes pel·lícules és excitar a la persona que les mira i evidentment ho pot aconseguir, però també pot activar-nos inseguretats, frustrar-nos per no aconseguir fer allò que veiem a la peli, comparar i veure que tenim cossos molt diferents dels mostrats a la peli... recordeu també que són pel·lícules dirigides a majors de 18 anys.
Si sempre manteniu relacions sexuals amb porno, la idea seria que poguéssiu variar aquest element, que feu ús de la vostra imaginació, que us comuniqueu per explicar-vos que us agrada, com us agrada i quines fantasies teniu o us agradaria compartir amb la parella.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas