Tinc molta por a la mort d'algú proper
Hola,
Porto unes setmanes sense poder dormir ja que només somio que els meus avis es moren i després em paso tot el dia plorant.
Tinc moltíssima por a que el meu avi es mori. No sé què faria sense ell perquè ell és també el meu millor amic i és com si fos el meu pare.
Sóc conscient de que ja es gran (té 81 anys) i també sé que no està molt bé de salut però no estic preparada ja que vaig perdre a una persona propera fa mig any i encara no estic bé del tot. Aquest confinament he parlat amb ell tots els dies i si hi havia algun dia que no parlés amb ell em sentia buida.
No sé que fer per deixar de pensar en això ja que és inevitable que passi i vull estar feliç el temps que quedi ja sigui un any o set.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
La por a la mort d'algú és una expressió de l'amor que sentim cap a aquella persona. El dol i l'amor són diferents cares de la mateixa moneda.
Aquesta por et pot fer més conscients de la relació que tens amb el teu avi, dedicar-li el temps que necessites per conèixer-lo encara més i per gaudir de la seva companyia.
Quan tinguis aquest malson, respira i recorda't que tot aquest dolor és amor. Veuràs com, mica en mica, aquests somnis tant intensos desapareixen.
Pensa que, com més ens obliguem a no pensar en alguna cosa, més hi pensem. Així que accepta aquests pensaments, dona'ls un sentit vàlid per tu i fes accions que siguin coherents amb aquest pensament ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas