No és tan fàcil
Porto 2 anys i mig enamorada del mateix, vaig sortir amb ell com a molt unes setmanes, despres vem seguir en contacte, quedabem, hem deia de tindre algo, pero sempre era amb secret, jo al principi no volia despres vaig dir nomes vui estar amb ell.
No vem tindre res oficial quedabem, vaig perdre la virginitat amb ell, vem seguir quedan pero per fer lo que ja sabeu, pero sempre al acabar em feia fora o es tornaba borde, vem estar aixi durant 1 any, em vaig quedar embaraçada amb 14 anys, no sabia que fer, finalment la situacio la vaig superar sola, el meu millor amic em va dir que li digues, jo no em veia capas aixi que ell li va dir.
Va dir que amb mi no habia fet res mai y que era de un altre, llavors despres de 4 dies em va dir de quedar com si res, vem fer lo de sempre al principi vaig dir que no per que tenia por de que pases una altre vegada, pero finalment ho vem fer, vaig arribar a casa i li vaig dir que seria la ultima vegada, em va dir que si i que no digues res,bé, una setmana despres tenia novia, vem estar un any sense parlar ni res.
Ara fa uns mesos ja no tenia novia, em deia de quedar i tal pero jo li deia que no, perque un amic seu em va dir que volia quedar nomes per f*****, un dia li vaig dir que si, volia saber que pasaba, ell va insistir de anar a casa seva jo no volia, li vaig dir que portaba el gos, llavors vem quedar en un banc, em va preguntar on estaba el gos, li vaig dir que s'ha m'habia escapat, vem estar parlan i res mes.
Ultimament aquesta cuarentena he començat anar amb el seu grup de amics, la meva millor amiga feia preguntes sobre experiencies amb el sexe, ell sempre deia anecdotes sense anomenar noms, totes eren amb mi.
Fa poc li vaig fer una broma dient que volia quedar , em va dir que si, que anes a tal lloc, em vaig posar nerviosa i com estaba amb dos amics em van dir que li digues que era una broma, pero rarament em va parlar be, i dientme que on estaba, li vaig dir i em va dir que li feia pal com si tingues intencions de vindre.
Se que es una consulta pero sense explicar tot no s'entendrien , no el puc olvidar ja que va se el que vaig tenir les meves primeres vegades sexuals. No se que fer, no m'atreveixo a quedar amb ell pero necesito parlar, m'agradaria tornar a tenir sexe amb ell, una ultima vegada, pero no puc amb ningu, vaig patir un abus sexual anant borracha y ara no m'atreveixo ni que em veigin amb bikini.
Pero no se que fer, ho he parlat amb la meva millor amiga pero sempre em diu pesada, i no m'ajuda, vaig ferme creure un any que no estaba enamorada pero era mentira i el cort ho sabia.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Ens sap greu llegir la teva història.
Sembla que aquesta persona no ha sigut gaire cuidadora amb tu i els teus sentiments. Pel que expliques posava "molta atenció" abans de quedar i després, ja canviava el seu tracte cap a tu. Aquest episodi de l'embaràs també et dona molta informació sobre el tipus de persona que és i la preocupació que va mostrar per tu...
Entenem que les primeres experiències són molt bèsties i ens agrada recordar-les amb cert afecte, però si l'altra persona és algú desagradable, també ho haurem d'incorporar a la història.
No aconseguiràs oblidar-lo fins que tu voluntàriament tinguis clar que aquesta persona ja no tornarà a formar part de la teva vida. No canviarà. Si t'ha tractat així fins ara, amb aquesta poca sensibilitat... què et fa pensar que amb el temps canviarà?
Amb la història que tens amb aquest noi i també amb l'experiència de l'abús, potser t'aniria bé parlar-ho amb una persona especialitzada en el tema, per poder explicar com et sents, per poder-ho col·locar tot a lloc i aconseguir relacionar-te amb les altres persones sense por i, sobretot, sense patiment.
Et deixem aquest enllaç amb tots els punts d'informació per dones, busca el més proper al teu domicili i truca-hi: http://dones.gencat.cat/ca/ambits/
Serveis-recursos-i-formacio/atencio_dones/mapa_siad/">
Serveis-recursos-i-formacio/atencio_dones/mapa_siad/
Aquí hi trobaràs persones especialitzades en violència i podràs treballar l'abús que vas patir i també aquesta història amb aquesta persona.
No estàs sola, busca ajuda i podràs sortir d'aquest cercle viciós que t'enganxa a ell.
Una abraçada molt forta!
Torna'ns a escriure, ens agradarà saber com estàs.
La Laura Centellas