Amigues
Hola, m'agradaria saber com puc fer per millorar les meves amistats, a causa del confinament he perdut bastant de contacte amb les amigues que tenia, tot i que no arribavem a ser amigues del tot, si que començaven a convidar-me a festes aniversari, etc.
Ara ells queden i fant bastants plans, jo sóc bastant tímida i tampoc trobo que hi hagi suficient confiança.
No se que fer ja que em sento bastant sola. Probablement em direu que intenti conèixer a més gent, però entre que sóc tímida i tampoc puc fer amistats ja que no es el mateix que quan estas al institut, etc. No se que fer, ja que m'agradaria quedar amb elles o poder tenir amistats amb qui contar.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Entenem perfectament la situació, no sempre és fàcil entrar en un grup d'amistats i a més, amb el confinament s'ha perdut la quotidianitat de veure's cada dia i tenir anècdotes compartides.
Si ja estaves entrant en aquest grup, per què no intentes parlar amb alguna d'elles i proposar-li alguna sortida o activitat? (piscina, pícnic, bolera, berenar....)
Potser falta que tu mostris una mica d'interès i facis tu la proposta. Prova-ho! Omple't de positivisme i demana'ls si tenen plans pel cap de setmana o per entre setmana i a partir d'aquí deixa caure que t'agradaria quedar amb elles. Ja veuràs que et respondran millor del que et penses ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas