M'agrada massa.
Hola, tinc 14 anys i desde fa uns mesos m'agrada un noi, i molt. El que passa es que no em fa cas i a part, té novia. Dades aquestes dues situacions vull treure'l del cap, però no puc. Em podríeu donar un consell? Gràcies i petons!
InterPersonal

Hola Saraj29! Estar enamorat d'algú que no et correspon és dur, m'imagino que deus estar-ho passant malament. a vegades a les noies ens passa que quan més difícil ens ho posa un noi més ens enganxem, oi? Però a vegades més que difícil és impossible i llavors la cosa es complica.Tu te'l vols treure del cap i no pots... doncs mira el que penso és que deixis de lluitar per treure-te'l del cap. Saps per què? Doncs perquè veig que tens molt clar que ell no està per tu i que no t'estàs fent falses il·lusions, i això em dóna la seguretat que no patiràs més. Mentrestant tu no fas cap mal a ningú pensant amb ell, sominat vaja! Disfruta d'aquests somnis mentres durin i pot ser que amb el temps aparegui algú altre que els ompli com ara ho fa aquest!
No et tallis i disfruta!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat