Mentides
Hola. Fa temps que estic amb una noia però cada cop que quedo amb ella he de mentir a casa sobre amb qui vaig i a on, perquè la vaig conèixer per internet i a casa meva no ho entendrien; ni que estic amb una noia ni que ens vam coneixer per internet. M'agradaria introduir-la com una amiga més, però és clar, no sé d'on dir que la conec perquè viu a un altre poble i té 9 anys més, i el primer dia que parli d'ella em fotran l'interrogatori del segle... A més no faig cap extraescolar ni res per dir que la conec de l'academia o del gym... Si no hi ha altra opció, esperaré a l'octubre i diré que és de la uni, però no m'agradria haver de seguir mentint tant de temps. Porto així des de febrer... Alguna idea de què fer o que dir? Gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
Ostres! doncs és una situació complexa, perquè entenc que tens ganes d'explicar a la teva família que existeix aquesta persona però no vols mentir-los, oi?
La primera solució seria explicar que l'has conegut per internet, que vas prendre mesures de protecció per conèixer-la i comprovar que la seva identitat era real, i que no els hi volies dir cap mentida.
L'altra opció és dir una mentida i inventar-te la història d'una amiga en comú... però realment vols donar aquesta versió a casa?
Finalment hi ha l'opció d'esperar a l'octubre i dir que és de la universitat, però tot i així seguiràs mentint....
Valora amb quin peu vols que comenci la relació de la teva parella amb la teva família ;)
Potser en un principi els costa acceptar que us hàgiu conegut així, però amb el temps i coneixent-la segurament l'acabaran acceptant, ja veuràs.
Una abraçada!
La Laura Centellas