Dormir casa novio
Vull anar a dormir a casa del meu novio i la meva mare no em deixa!! Diu q només fa 4 mesos q vaig amb ell i que què pensaran els seus pares
Laura Centellas

Hola!
Aquests temes sovint son complicats de gestionar pels pares, ja que implica que et fas gran i que ells s'han d'adaptar a una persona més adulta que vol prendre les seves decisions.
Segurament et tocarà pactar amb ella algunes coses: que parli amb la família de la teva parella, que et digui quan creu que hi podràs anar (als 6 mesos de relació? a l'any de relació? Quan tinguis 18 anys?) Així sabràs quines possibilitats reals tens i podràs negociar-les.
Recordar que, per negociar, és important que no t'enfadis i la culpis de tot, ja que sinó ella encara s'hi negarà més. Ho has de demanar des del bon comportament i la tranquil·litat.
Una abraçada!
La Laura Centellas