vida
porto dies replentejarme que hages passat si no hages nescut. lunic que vull es deixar de sentir tot el que sento, no vull viure mes, estic cansada de plorar cada dia i de sentir coses que no m'ajuden. Soc una merda i un cas perdut, no serveixo per res. Ojala no hages nescut mai. Sento que no l'importo realment a algu. Nose, l'unic que vull es morir
Laura Centellas

Hola!
Ens sap molt greu que et sentis d'aquesta manera, sabem que és molt dolorós i podem tenir la sensació que la mort és l'única sortida. Però no és així. La mort és una solució DEFINITIVA a un problema TEMPORAL. La vida és cíclica i això vol dir que passarem males temporades però també d'altres més agradables... encara que a vegades ens costi veure-ho.
El nostre cervell té la tendència a encallar-se en les emocions més desagradables per intentar protegir-nos i estar alerta. Per això quan entrem en un espiral de negativitat, ens costa sortir-ne, perquè quedem enganxats a aquella emoció.
Ens agradaria que ens tornis a escriure per explicar-nos una mica de la teva vida, què estàs fent ara mateix, quins plans tens aquest estiu i quin ambient hi ha a la classe. També quina relació tens amb la teva família i quines són les persones especials de la teva vida.
Si necessites una atenció més directe pots trucar a Infància Respon (malgrat el nom atenen a molts adolescents): 116 111
Atenen les 24h del dia, pots trucar-hi en qualsevol moment.
Nosaltres esperem la teva resposta...
Una abraçada
La Laura Centellas