Consell
Hola, no em sento a gust amb el meu cos i això m'inplica que tinc por ah anar per al carrer amb la meva parella, amb les amigues amb qui sigui per el que pugui pensar la gent. Sóc morena i no sóc lletja, ni tampoc una barbie, estic bastant bé. Però em sobren 5 kilets. Ajudem siusplau. Gracies!
InterPersonal

Hola ona_99! et recomano que escriguis al forum especialitzat en alimentació ja que si el que vols és perdre 5 kilets segur que et donaran bons consells. De totes maneres pel que m'expliques em preocupa que et faci por anar pel carrer. Què potser has tingut alguna mala experència? Perquè sinó no entenc perquè et fa por anar pel carrer... em sembla que t'has descrit prou bé, no veig que siguis excessivament dura amb tu mateixa quan et descrius, i això em fa pensar que tens una bona autoestima.
Prova d'escriure al fòrum d'alimentació a veure si et donen un cop de mà!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat