POR DE PERDRE LA VIRGINITAT
Hola! Tinc moltes ganes de perdre la virginitat i crec que estic preparada per fer-ho però a la vegada tinc MOLTA por, gairabé totes les noies que l'han perdut diuen que la primera vegada fa MOLT MAL per això per mi és terrorífic, sento que sagnaré i tindré un dolor insuportable durant molts días i per culpa d'això sempre m'he tirat cap enrere, a més a més la vull perdre-la JA per pressió social i per que em sento preparada però TINC MOLTÍSSIMA POR.
Laura Centellas

Hola,
Voler iniciar-se en les relacions sexuals compartides per pressió social, no és una bona idea...
Si tens tants dubtes, potser és millor esperar-se i no voler córrer. No hi ha pressa, de veritat que no!
La primera relació sexual, i totes les relacions sexuals que tinguis al llarg de la teva vida, han de ser perquè tu vols, perquè et ve de gust, i sense pors!
Pensa que és normal tenir dubtes sobre la primera vegada, si farà mal, si sagnarem, si gaudirem... i és important sentir-nos preparades per afrontar aquest moment. La primera vegada no sempre ha de fer mal, ni tampoc se sagna sempre (dependrà de si tens himen o ja no, del tipus d'himen, etc.). És important anar a poc a poc, jugar i estimular tot el cos i no anar directament a la penetració. L'excitació farà que la zona estigui ben lubricada i això ajudarà a que la penetració pugui realitzar-se més fàcilment. Si estàs molt tensa, tot el teu cos també ho estarà i això pot dificultar la penetració o fer que aquesta sigui dolorosa.
Per tant, amb tantíssima por, dóna't més temps per sentir-te preparada per fer-ho. No et forcis, no deixis que la pressió social et faci fer un pas que potser encara no vols fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas