Ganas de sexse amb 14 anys
Porto uns quants anys coneixent el meu cos i m'agradaria tenir sexe i liarme, me juntu amb gent més gran que jo de 15 cap amunt i parlen d'aquestes coses però no ha sorgit res i las nenes tant de la meva edat com més grans no és fixen en mi q puc fer
Laura Centellas

Hola,
Que la nostra curiositat per la sexualitat augmenti durant l'adolescència és completament normal. I és fantàstic que t'agradi liar-te i tenir sexe!
Has de tenir paciència, perquè les coses arriben quan arriben i en qüestions de sexualitat no podem forçar mai les coses. Perquè alguna nena/noia es fixi en tu, la millor carta de presentació és que siguis tu mateix! Sabem que sona a típic o tòpic, però realment és el que ens acaba atraient (o enamorant) de les persones.
Mentre no arribi aquest moment de sexualitat compartida, pots seguir coneixent i descobrint el teu cos ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas