¿Transgènere?...
Primer de tot, no sé si em dirigeixo al lloc adecuat.. però igual vaig a provar, i mil gràcies per l'ajuda!
Veuràs, el meu gènere original és el femení però des de ja farà uns dos o tres anys em sento incòmode amb aquest, varies vegades ja m'havia sentit del sexe oposat i sento que em sentia més còmode amb aquest, però a el cap d'un temps tornava a canviar al meu gènere original més aviat per la meva família perquè temia a ser jutjat.
Així que em vaig definir com gènere fluid cosa que segueixo sent però últimament em sento més noi que noia, odio bastant veure'm com una noia i fins a diverses vegades sento que els meus genitals no em corresponen, com si hagués de tenir els de el sexe oposat.
No se si és perquè ho sóc o si només és una cosa que em passarà amb el temps ... però m'estic tornant bastant boig amb això i és un tema que em té bastant aclaparat tots els dies ... no sé si sabrien respondre'm a això, però només voldría una mica de consell.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc moltes gràcies per explicar-nos el que et passa i per dipositar en nosaltres la teva confiança!
Has comentat això que et passa amb algú del teu entorn? La teva mare i/o pare o algun adult de referència ho sap? Si és així, o si encara no ho has fet, com ha estat la seva reacció o com creus que poden reaccionar?
Pensem que potser estaria bé que en poguessis començar a parlar amb el teu entorn de confiança i que puguis buscar acompanyament especialitzat que t'ajudi a resoldre els dubtes que tens. A Barcelona hi ha el Servei Trànsit de l’ASSIR Esquerra on ofereixen acompanyament i atenció als menors trans i al seu entorn familiar des d’una perspectiva biopsicosocial, que inclou atenció mèdica, quirúrgica, psicològica i social.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas