Selectivitat
Hola, aquest confinament m'he posat les piles intentant estudiar la selectivitat però estic molt nerviosa i em dóna la sensació que estudio de forma molt lenta... He intentat donar-me temps i respirar una mica per veure si podia estudiar millor però continuo igual. També he parlat amb la meva família i m'han dit que no em posi nerviosa i que vagi fent però soc incapaç d'avançar ràpid. A més cada cop s'apropa més les Pau i en comptes d'activar-me i posar-m'hi ho deixo molt més estar... Tot i que estic molt preocupada. No sé què fer, he fins i tot apagat el telèfon però és com que tot el que faig ho faig molt més lent que de costum... Suposo que és perquè com que estem confinats dons no puc fer res més... I tot i això estic aquí escrivint en comptes d'estudiar.
Moltes gràcies per avançat.
Laura Centellas

Hola!
Amb el confinament la majoria de persones han acabat rebaixant el ritme i la concentració. És un dels efectes de mantenir l'estrès durant tant de temps.
No pateixis, adapta't a aquest ritme. Encara et queden dues setmanes per la selectivitat. Programa't hores d'estudi i també estones de descans (sobretot!). Troba l'equilibri entre l'exigència extrema i la mandra. Intenta com a mínim fer alguna cosa cada dia.
Per altra banda, la selectivitat no deixa de ser un repàs del que s'ha fet durant el curs, així que la majoria de conceptes els sabràs resoldre. De fet, en les PAU 2019 van aprovar el 96% de l'alumnat que es va presentar!!
Així que respira, calma't i organitza't una mica. No cal anar ràpid, sinó consolidar. Si hi ha alguna matèria que et costa més, dedica-li una mica més d'estona ;)
Una abraçada!!!
La Laura Centellas