Dits.
Hola!!
Tinc un problema: quan amb masturbo amb el clítoris sento plaer però quan intento fer dits no sento res i no sé si hi ha alguna forma de que sigui més fàcil o si en podrien donar algun consell per sentir algo.
Moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
És lògic que amb la introducció dels dits dins de la teva vagina no sentis massa plaer o tant plaer com quan et masturbes estimulant el clítoris i els seus voltants. Pensa que el clítoris té moltíssimes terminacions nervioses i que la seva única funció és proporcionar-nos plaer!
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant és molt important també en què estàs pensant mentre et masturbes! Fer servir la imaginació per connectar o descobrir allò que t'excita i t'agrada, t'ajudarà a augmentar el plaer, estimulis la part del cos que estimulis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas