enamorada d'un noi més gran
Hola adolescents.cat! Necessito ajuda, l'altre dia vaig començar a observar a un noi de 3r d'ESO i bueno em va començar a semblar guapo i despres a agradarme i ara estic enamorada perduda. Pero mai he parlat amb ell i em fa molta vergonya començar una conversa. Vui obrir-lo per el facebook o per el whatsapp pero em guanya la timidesa, em podeu ajudar a conseguir la seva confiança? Gràcies.
InterPersonal

Hola!! Per guanyar confiança has de ser una miqueta valenta. Mira, mentre et quedis parada no aconseguiràs que passi res que et faci adonar-te que pots confiar amb tu. Per tant, posa't en acciò!
Sempre és més fàcil entrar-li a algú a través d'una xarxa social, ja que si no surt bé no estàs tan exposada, per tant podries començar per aquí. Que t'hi posis en contacte no vol dir res, vull dir que pots començar amb un simple Hola... i a veure ell com reacciona... en aquestes coses no depen tot només d'una persona, per tant has de pensar que un cop t'atreveixis a fer el primer pas ell haurà de respondre d'alguna manera i si et respon positivament, ja veuràs com t'augmentarà la confiança, si pel que fos no et respongues o la seva resposta fos més negativa, no passa res!!! ja que només li hauràs dit poca cosa!!
Va, atreveix-te!!!
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat