no tinc libido
Hola, soc una noia i fa molt de temps q apenes tinc libido... abans tenia fantasies molt facilment i amb res ja tenia ganes de tocarme, pro després ja mai mes m'ha passat
Que puc fer per tenir mes libido?
Laura Centellas

Hola,
Hi ha molts factors que poden afectar el nostre desig sexual: l'estrès, el cansament, no està bé amb la nostra parella, tenir dificultats per arribar a l'orgasme, sentir dolor, causes hormonals... potser estaria bé identificar quines creus que podrien ser les causes d'aquesta baixada de la libido.
Pensa que generalment si forcem les coses, no acaben sortint bé... per tant, una manera d'activar aquest desig és fer-ho de forma reactiva, és a dir, a través d'elements que t'ajudin a excitar-te, a connectar amb la teva sexualitat i veure si a poc a poc es va despertant el teu desig. Per exemple, a través de literatura eròtica, relats sexuals, pel·lícules, a través de la imaginació amb les fantasies...
Una abraçada i moltes gràcies per utiltizar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas