Desanimada
Hola!
Em sento fatal... fa mesos que no m’acabo de situar ni em trobo agust amb mi mateixa.
Ha sigut un any de molts canvis ja que vaig començar uns estudis que no em van agradar i els vaig deixar. Ara he de fer unes proves per accedir a la carrera que vull i per una part estic segura pero per una altra estic insegura... nose i si finalment això tampoc m’agrada?
Quan vaig deixar d’estudiar vaig treballar, alla va ser quan vaig notar que l’ansietat m’augmentava i durant el confinament només he fet que plorar... he intentat participar em coses online però res m’aixeca els ànims... he parlat amb familiars i durant una estona em quedo descansada però després... torno a caure com en un pou i em costa respirar i sortir-ne. Ja nose que fer
Laura Centellas

Hola!
És probable que tot els canvis que has viscut en el darrer any (començar estudis, descobrir que no t'agradaven, gestionar la frustració, deixar els estudis, començar a treballar, inici del confinament...) t'hagi passat factura i estiguis en un moment delicat.
És totalment natural. Després de rendir tant durant tant de de temps, el nostre cos fa una devallada. No passa res. Deixa't sentir i fes el que necessites (companyia de familiars i amistats).
Aquest cop ho tornes a provar, fantàstic!!! i quan hi siguis ja valoraràs si t'agrada o no. No t'avancis als esdeveniments, d'acord?
Quan venim d'una mala temporada, el nostre estat d'ànim no canvia d'un dia per l'altra, però després d'un temps podràs mirar enrere i valorar tot el que has aconseguit. Si necessites ajuda professional, demana-la! És més fàcil i et sentiràs més acompanyada, val?
Una abraçada!!
La Laura Centellas