embolic groos!
primer de tot, es sobre nois, hi ha 3 nois que em fan pillin.... el primer es 4-5 anys mes gran que jo i no es verge, i mencanta la seva manera de ser,...tot el que fa com es porta amb mi....tot! parlem molt per watss i cara a cara no tan...
l'altre es de la meva classe i sassenta al meu constat, no treu gaire bones notes i laltre dia em va dir per el watts que estava enamorat de mi i que quan estàvem a classe tenia unes ganes d'abraçar-me pro no podia...aquest em sembla força guapo, però totom diu no t'hi liis que es molt lleig, però a mi magrada força...
i per ultim es un noi que es amic meu de la infància però mai m'havia plantejat que li pogues agradar perquè soms molt amics i no m'imagino res am ell però de vegades si que tinc ganes de liar-mi....
que puc fer? ajuda siusplaau!
tinc un embolic molt gros!
perdó per les faltes!
mersi!
InterPersonal

Hola!!! Carai, carai, veig que tens un pilot de nois per escollir, quina sort!!! El meu consell és que no et deixis influenciar pel que diguin els altres i trobis tu soleta la manera de descobrir quin t'agrada més. Com? Doncs mira, per una banda pensa a quin dels tres et costaria més perdre, això ja et donarà moltes pistes i si tot i així no ho tens clar intenta pensar quin dels 3 et faria més feliç, això és important!!
De totes maneres no vulguis còrrer, pren-te tot el temps del món, ja que amb aquestes coses val la pena no còrrer massa!!!
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic, www.interpersonal.cat