Virginitat
Holaa.
D'aqui poc potser perdre la virginitat i tinc molts dubtes i preocupacions del pal si em fara mal o no.
Pero tmb nose si em fara mes mal si em poso a sobre o estirada al llit.
Algun concell?
Laura Centellas

Hola,
És normal que hi pensil, però et recomanem estar al màxim de relaxada perquè és una de les claus perquè no hi hagi dolor. També és important que en aquell moment us comuniqueu. Per ara pots anar explorant la zona, sense pressionar-te i no pateixis, quan les relacions són en parella, l'ambient, en general, és excitant i eròtic, i això afavoreix la lubricació. Si detectes que quan et masturbes tu sola no hi ha prou lubricació, pots provar d'estimular-te amb algún lubricant de base aquosa.
La postura que sigui més còmode serà la que considereu que us fa sentir més còmodes i segurs, normalment es comença per un misioner (tu a sota i ell a sobre) però amb aquesta postura tu no controles ni la velocitat ni quant entra. Una postura on tu controlis serà una postura on ell estigui estirat i tu a sobre. Però és important que us sentiu còmodes i confortables.
També és bàsic que utilitzeu preservatiu i que hi hagi confiança i comunicació ja que si en algun moment fa mal, molesta o canvies d'opinió, puguis dir-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas