Ejaculació
Bon dia, venia a preguntar sobre què puc fer per a aguantar més al llit sense acabar ràpid, ja que estic amb parella, he de dir que em posa molt i tenim poques oportunitats de fer-ho, que suposo que influeix, i no aguanto més de 10 minuts.
No es cap preocupació gran ni crec que sigui un problema, només que m'agradaria poder estar més estona i així aprofitar més les poques oportunitats que tenim.
Moltes gràcies d'avantmà
Laura Centellas

Hola,
Un estudi publical al Journal of Sexual Medicine, diu que les relacions sexuals amb penetració en les persones amb penis és de 5,4 minuts de mitjana. Si aquesta estimulació es produeix a ritme orgàsmic, pot donar-se l'ejaculació entre el minut i els 3 minuts. Per què? doncs perquè l'ejaculació com a resposta fisiològica ha de ser ràpida.
Si el que vols és gaudir més estona amb la teva parella et diríem que no et focalitzis en la penetració. Gaudeix de la relació sexual sense centrar-te en els genitals i si vols allargar el temps en penetració i la teva parella també, aleshores la idea que has de tenir clara és que si la penetració és ràpida i intensa, l'orgasme vindrà ràpid. Si vols que tardi en arribar, hauràs d'anar més lent.
També és important que et focalitzis en les sensacions del teu cos, i si detectes que estàs al punt de no retorn, parar, frenar i fer una altre cosa, ja que si passes aquest punt, ejacularàs encara que no hi hagi estimulació directe.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas