sexe am 14 anys
tot just al acabar la quarentena eh perdut la virginitat i es estrany perque tinc la sensacio de que noto mes plaer masturbanme que tenin sexe, es normal?
Laura Centellas

Bon dia! Ens dius que sents més plaer masturbant-te que mantenint relacions sexuals amb una altra persona. Això és completament normal, ja que ningú ens coneix tan bé com nosaltres mateixes. Tu saps què t'agrada més i pots controlar els moviments i el plaer. Gairebé sempre que comencis amb una persona haureu de passar per un procés de coneixement mutu, així que no et tallis i digues-li allò que et dóna més plaer. La comunicació és la clau per a tenir bones relacions sexuals. També recorda que cal estimular el clítoris per a sentir plaer, ja sigui de forma directa o indirecta. Potser la teva parella sexual no ho va tenir prou en compte, per això és important que us comuniqueu. Però no et preocupis, és completament normal! Una abraçada
La Laura Centellas